Kerstkaartje

 Hallo allemaal 

Vandaag laat ik een kerstkaartje zien met een leuke grote pinguin 


Dit kaartje laat ik meedoen bij 52WTC en girlz creative christmas challenge 

Groetjes Karien 


Reacties

  1. Een leuke kerstkaart Karien! Grappig die grote pinguïn die de kerstman voorbij ziet vliegen. Mooi afgewerkt met die poststempels.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Karien die pinguïn als eyecatcher !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje Karien....super leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kerstkaart Karien. De achtergrond is ook zo mooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig deze kaart met lieve pinguin.
    Gezellig dat je er bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke kaart met die geinige pinguïn op die leuke achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supertoffe kaart met die pinguïn en de kerstman op zijn slee door de lucht!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de leuke pinguin
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje en wat is die pinguin toch super leuk en grappig!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een leuk en lief kaartje heb je gemaakt
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Koe

Fijne kerst

Fijne feestdagen