Fijne feestdagen

 Hallo allemaal 

Vandaag laat ik een kerstkaartje die ik heb gemaakt met de sketch van cheerful sketches challenge blog 


Ook laat ik dit kaartje met de volgende challenges meedoen 

Girlz creative crafts: alles mag

52wtc 

4 season challenge blog:moodboard

In mijn kaartje komen een paar kleuren voor die op de moodboard staan en de besjes,dennetakjes,de stipjes op de paraplu de lijnenspel op straat hihi als je goed kijkt zie je veel dingen terug komen,ik in iedergeval of heb ik te veel fantasie hihi

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 


Reacties

  1. Hele mooie strakke kerstkaart met dit mooie papier. Leuk plaatje ook. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kerstkaart met een lief plaatje! Je hoort vanzelf wel of het goedgekeurd gaat worden bij het 4 Season challengeblog!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is zo leuk, wat een geweldig leuk gnome heb je gebruikt. Zo cute....Bedankt dat je er weer bij bent deze week bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goed gelukt hoor, leuke ingrediënten en je hebt weer een mooie kaart!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met deze gezellige gnome. Leuke papiertjes gebruikte je voor de sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart! Toevallig had ik hetzelfde plaatje op mijn kaart vandaag.

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke kerstkaart met een vrolijk plaatje Karien. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart, Karien! Mooie sketch en leuke afbeelding.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart heb je met dit gnome plaatje gemaakt Karien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo met dat plaatje. Ik heb ze ook nog liggen, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met de leuke sketch mooi hoe je alles hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart !!!!
    Mooie uitwerking van de schets !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend kaartje met deze leuke schets en mooi plaatje.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel wat laat, maar wat heb je met de sketch een leuke kaart gemaakt Karien!
    Leuk plaatje en mooie kleuren.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk én schattig kaartje is dit! Mooie sketch en inderdaad erg veel details en kleuren van ons moodboard. Bedankt voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel fantasie of niet, het is een heel leuk kaartje. In Blogland kan alles.
    Ik hou van Gnomes, dus dan trek je mijn aandacht sowieso al met deze kerstkaart.
    Bedankt vuur het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuke kaart is dit Karien.
    Mooie kleurtjes en schattig plaatje.
    Superleuk dat je meedoet bij onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Knallend nieuwjaar

Verjaardagskaartjes en fijne feestdagen