Knallend nieuwjaar

 Hallo allemaal 

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt voor de challenge van de egel ze hebben als thema Nieuwjaarskaart met 2025 erop


Ook laat ik dit kaartje zien bij 52wtc en bij KIC ze hebben een moodboard blue en winte

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden,ik vind hem erg leuk geworden 

Het is moeilijk te zien maar er zit veel bling bling op mijn kaartje dat gebruik ik niet vaak op mijn kaartjes maar staat erg leuk.

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 

Reacties

  1. Heel leuke kaart, Karien! Zo'n nieuwjaarskaartje mag wel wat bling hebben, toch? En 2025, het klinkt nog zo ver weg, maar voor je het weet gaat die kaart weer op de post.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super leuke kaart Karien, die klein durft wel hoor met zijn viirpijl!!
    Gezellig dat je meedoet met een wekelijkse kerst/winter kaart.
    We hopen je dit jaar weer veel te kunnen zien met je mooie creaties.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit, DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke nieuwjaarskaart met het olifantje. Hopelijk is hij voorzichtig met het vuurwerk.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het schattige olifantje ik hoop dat ie voorzichtig is met zijn vuurpijl
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwjaarskaart heb je gemaakt. Zo schattig met het olifantje in de sneeuw!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje met het leuke olifantje, leuk de vuurpijl erbij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke nieuwjaarskaart met dat leuke olifantje Karien.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel en gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel en dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. als dat maar goed komt als die vuurwerk gaat afsteken...
    Tof kaartje
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattige kaart met die lieve olifant!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je deelname bij KIC met deze leuke kaart.
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart Karien, dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig kaartje met de olifant in winterse outfit. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart Karien! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een leuke kaart, met nieuwjaar mag er ook wat bling bling op. Dank je wel dat je meedoet met de Nieuwjaarschallenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Verjaardagskaartjes en fijne feestdagen