Verjaardagskaartjes en fijne feestdagen

 Hallo allemaal 

Ten eerste wil ik de volgende mensen bedanken voor de super mooie verjaardagskaartjes:

Eri,Ellen,Annemarie en Merit,Trudy,Diny,Miranda,Alma,Ank,ingrid, Annemarie.

Ik heb gisteren alle enveloppen open gemaakt dat is echt een kadootje om al die mooie kaartjes te bewonderen 

Vandaag laat ik een kerstkaartje zien die ik heb gemaakt voor vrienden die een maltezer hebben


 Dit kaartje laat ik meedoen bij KIC:kerst met een vleugje roze

En natuurlijk laat ik dit kaartje zien bij 52wtc 

Ook heb ik al superleuke kerstkaartjes gekregen van:Eri,Ellen,Annemarie en Merit,Trudy,Diny,Henriët.

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 

Reacties

  1. Leuke kaart heb je gemaakt met dit schattige plaatje! Jouw prachtige kerstkaart is hier gisteren ook aangekomen! Dank je wel daarvoor.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt Karien!
    En jij ook bedankt voor de mooie kerstkaart die vandaag bij ons in de brievenbus lag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de layoutmal en het schattige plaatje
    dank je wel voor je kerstkaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk heb je een fijne verjaardag gehad Karien en fijn dat mijn felicitatie-kaart binnen is gekomen.
    Jij bedankt voor de mooie kerstkaart die ik mocht ontvangen. Leuk deze diepte kerstkaart met een toepasselijk plaatje voor de ontvanger. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super lief dat hondje! Bedankt voor je mailtje, ik heb je nog een antwoord teruggemaild, hopelijk komt het aan!
    Groetjes en nog een fijne dag, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje. Past dus helemaal bij de ontvangers.
    Ik zie mijn naam maar in 1 rijtje staan bij jouw bedankjes maar er was ook een verjaardagskaart van mij naar jou onderweg. Hopelijk wordt hij nog bezorgd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, Karien! Schattig hondje. En mijn verjaardagskaart voor jou is nog niet gearriveerd, dus 🙁
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk kaartje... jij ook bedankt voor je kerstkaart....
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karien, ik zie mijn naam er niet tussenstaan, maar heb je wel een kaartje gestuurd... Adres in Dwingeloo klopt? Je Kerstkaart is prachtig!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karien, fijn dat je op je verjaardag een mooi stapeltje post kon openmaken. De mijne is vast gisteren bezorgd of komt vandaag. Nou ja, die mensen kunnen ook niet harder lopen dan ze kunnen, he? Dit kaartje is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk zo Karien !!!!
    groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte gefeliciteerd Karien, fijn dat het kaartje is aan gekomen. Wat een leuke kerstkaart met het lieve hondje erop. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart Karien, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar