Uitdaging...

 Hallo allemaal 

Tja challenges ik hou ervan maar als de challenge een thema heeft die je niet vaak gebruikt omdat je er niet goed mee overweg kan en ze willen in de sketch lint en een strikje zien dat ik ook niet vaak of eigenlijk nooit gebruik is het een hele groooote uitdaging maar ik ben hem aangegaan hihi

Dus de Egel bedankt voor de uitdaging sketch met thema embossing poeder



Ik wil jullie allemaal bedanken voor al de leuke berichtjes die jullie allemaal plaatsen bij mijn kaartjes ik lees ze altijd met plezier 

En ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een creatief 2024

Groetjes Karien 

Reacties

  1. Leuke kaart Karien, en een goede jaarwisseling op naar een goed 2024.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ondanks dat het een grote uitdaging was voor je is het een heel leuk kaartje geworden. Ik worstel regelmatig met een challenge.. maar gewoon doorgaan.
    de beste wensen voor 2024.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karien, je hebt er een heel leuk kaartje mee gemaakt, met onze sketch.
    De pinguïn ziet er zo feestelijk uit met zijn feesthoedje! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de sketch leuk ingevuld Karien, lief met die leuke pinguïn.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou maar goed dat je de uitdaging aangegaan bent. Want jouw kaart mag er zeker zijn! Dank je wel voor jouw bijdrage aan de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow