Vrolijk kerstfeest

 Hallo allemaal 

Ik ben op 13 december jarig en ik zou het superleuk vinden om heeel veel verjaardagskaartjes te ontvangen,vind je het leuk om mij een kaartje te sturen en je hebt mijn adres niet dan mag je mij mailen op Karien1343@gmail.com                              En wie jarig is trakteert daarom verloot ik een klein prijsje onder degene die mij een kaartje stuurt

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt met de leuke sketch van KIC

Ook laat ik dit kaartje meedoen met de challenge van 2 sisters on the blog  ze willen kerstvervoer zien:schaatsen

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 



Reacties

  1. Heel leuk, de schaatsende beer. Die set moet ik ook weer eens voor de dag halen, die is zo leuk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje! Ik heb je adres al, in Dwingeloo toch ? Post is zo leuk... hier hangen de verjaardagskaarten nog gezellig beneden en over paar maand weer naar boven in de hobbykamer

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow