Vrolijk kerstfeest gnome

 Hallo allemaal 

Ik ben op 13 december jarig en ik zou het superleuk vinden om heeel veel verjaardagskaartjes te ontvangen,vind je het leuk om mij een kaartje te sturen en je hebt mijn adres niet dan mag je mij mailen op Karien1343@gmail.com                              En wie jarig is trakteert daarom verloot ik een klein prijsje onder degene die mij een kaartje stuurt

Vandaag laat ik een kaartje zien die ik heb gemaakt met de sketch van KIC


Ook wil ik dit kaartje meelaten doen bij 

4 season swap challenge blog ze willen een gnome zien

52wtc 

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 

Reacties

  1. Een leuk label met de gnome!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd die gnome en wat heb je er een mooi label van gemaakt Karien.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuk label met die grappige gnome!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een super leuk label met die lieve gnome...
    Jouw adres hebben we je kaart ligt al klaar.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke labelkaart met de gnome erop.. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk label met die grappige gnome Karien.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk label met de vrolijke gnome er op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje Karien!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een leuke labelkaart gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk Karien! Een heel mooie tagkaart met de grappige gnome!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi label met het leuke design papier en de vrolijke kabouter
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi label heb je gemaakt met deze leuke gnome erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke sketch! Mèt schattige Gnome. Dankjewel voor je deelname aan onze 4 seasons challenge, groetjes Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gezellig label met die grappige gnome!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog en bij 52WTC.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow