Verjaardag-weggever plus gnome

 Hallo allemaal 

Ik ben op 13 december jarig en ik zou het superleuk vinden om heeel veel verjaardagskaartjes te ontvangen,vind je het leuk om mij een kaartje te sturen en je hebt mijn adres niet dan mag je mij mailen op Karien1343@gmail.com                                        En wie jarig is trakteert daarom verloot ik een klein prijsje onder degene die mij een kaartje stuurt.


Vandaag laat ik een kerstkaartje zien met een leuke gnome erop

Dit kaartje laat ik meedoen bij

4 season swap challenge:gnomes

52wtc

Reacties

  1. Wat een vrolijke kabouter op je kaart, Karien!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gnome staat er mooi op Karien. Een leuke, rustige kerstkaart in mooie kleuren.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke kabouter leuk dessin papier heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met de kerstgnome Karien! Als je niet verhuisd bent, heb ik je adres!😉
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk en lief kerstkaartje en je staat al op mijn kalender, dus dat komt goed!
    Ik zal hem op tijd versturen ivm de kerstdrukte tegen die tijd!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart met die gnome...
    Je kaart voor je verjaardag staat al klaar!!
    Gezellig dat je meedoet vandaag met een wekelijkse kerstkaart.
    Fijne dag, lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke gnome staat er op deze mooie kaart.
    Jouw verjaardag staat op mijn verjaardagslijst dus er komt zeker een kaart jouw kant op.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De kerstman/gnome komt prachtig uit op de geruite achtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het! Grappige gnome!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke gnome op je kaartje Karien!
    Aan je kaartje wordt al gewerkt....en je adres heb ik ook.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd Karien !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk kaartje met de grappige gnome!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow