Hoera!

 Hallo allemaal 

Ik ben op 13 december jarig en ik zou het superleuk vinden om heeel veel verjaardagskaartjes te ontvangen,vind je het leuk om mij een kaartje te sturen en je hebt mijn adres niet dan mag je mij mailen op Karien1343@gmail.com                                        En wie jarig is trakteert daarom verloot ik een klein prijsje onder degene die mij een kaartje stuurt.

Ik laat een kaartje zien die ik mee wil laten doen met de challenge van carlin's kaartenparadijs:de I van ijsbeer


Nog een fijne avond 

Groetjes Karien 


Reacties

  1. Wat staat die ijsbeer lekker te relaxen op jouw kaart. Wat een leuke, winterse verjaardagskaart is het geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke verjaardagskaart Karien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje met deze leuke ijsbeer.
    Leuk die grote HOERA op de achtergrond.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze 'I' challenge bij carlin's kaartenpardijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Karien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart! En je kaart voor mijn verjaardag met de eekhoorn is ook enig! Dank je wel! Hij hangt hier aan de lijn in de woonkamer. heel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow