Fijne kerst

 Hallo allemaal 

Bij 52WTC  hebben ze de volgende challenge een tagkaart met hert/eland/rendier erop

Ik weet niet zeker als ik mag meedoen want ik was ook gastdesigner voor deze challenge, maar anders heb ik een leuke tag gemaakt 


Ik zag een paar keer kaartjes voorbij komen met gele bomen erop ik vond dat wel erg leuk staan,dus heb ik ook gele bomen op mijn tag en heerlijk met sneeuw gespetterd en het hertje staat ook in de sneeuw al is het misschien niet goed te zien.

Ook laat ik dit kaartje meedoen bij carlin's kaartenparadijs ze willen ze iets op je kaartje zien dat begint met de letter R:rendier en ik heb restjes gebruikt

Nog een fijne dag 

Groetjes Karien 

Reacties

  1. wat een mooi label met het schattige hertje en het leuke dp de gele boompjes passen er goed bij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk rendier staat er op je tagkaart.
    Mooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'R' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dit label. Heel erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kerstlabel heb je gemaakt Karien....en we zien wel dat het hert in de sneeuw staat hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk geworden !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie labelkaart in mooie kleuren en dat leuke rendier steelt de show Karien. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan. De gele bomen geven een mooi contrast aan het geheel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een gaaf label met die gele boompjes! De R van rendier had ik nog niet eens aan gedacht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuke label! En die gele bomen staan er vrolijk op!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke tagkaart heb je gemaakt. Dat hertje en de mooie gele bomen, het matcht perfect. Je mag bij ons altijd meedoen ook als je gastdesigner bent geweest. Groetjes Ingrid 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super leuke tagkaart heb je gemaakt en ik lees hierboven dat je altijd gewoon mee mag doen met de challenge!
    Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Natuurlijk mag je ook meedoen met de uitdaging, het is een ander kaartje dan je GD kaartje, Karien!
    Het is een mooie label met die leuke gele bomen.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Fijne feestdagen

Knallend nieuwjaar

Let it snow