Blanco kaartje Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps juni 25, 2023 Hallo allemaal Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met de leuke sketch van cheerful sketches challenge blog Groetjes Karien Link ophalen Facebook X Pinterest E-mail Andere apps Reacties GerJanne25 juni 2023 om 16:06Wat een leukerd is het! En blanco is altijd okee. Zo'n kaart kun je dan voor meer gelegenheden gebruiken. De bloemen passen er perfect bij.BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenHenriët25 juni 2023 om 23:44Wat een leuke kaart! De ontvanger wordt hier vast en zeker vrolijk van.Groetjes van HenriëtBeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenDiny25 juni 2023 om 23:53Ik herkende de sketch gelijk Karien....wat een mooie kaart!Groetjes DinyBeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenbolletjelucky.blogspot.com26 juni 2023 om 13:10Haha, dat plaatje. Een leuke zomerse kaart heb je met de sketch gemaakt Karien. Lieve groetjes Miranda BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenBea27 juni 2023 om 02:41Een heel leuk kaartje Karien, bedankt voor het mee doen aan de challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.BeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenMargreet27 juni 2023 om 04:26Wat een enig plaatje heb je voor deze leuke zomerse kaart gebruikt.Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.xxx MargreetBeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenGina28 juni 2023 om 06:01Heel leuk met dit gnoompje en leuk dat je aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! Groetjes, GinaBeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenTrudy2 juli 2023 om 07:26Wat een super leuke fleurige zomerse kaart met de gnome!Groetjes TrudyBeantwoordenVerwijderenReactiesBeantwoordenReactie toevoegenMeer laden... Een reactie posten
Wat een leukerd is het! En blanco is altijd okee. Zo'n kaart kun je dan voor meer gelegenheden gebruiken. De bloemen passen er perfect bij.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart! De ontvanger wordt hier vast en zeker vrolijk van.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Henriët
Ik herkende de sketch gelijk Karien....wat een mooie kaart!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Diny
Haha, dat plaatje. Een leuke zomerse kaart heb je met de sketch gemaakt Karien.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Een heel leuk kaartje Karien, bedankt voor het mee doen aan de challenge bij Cheerful Sketches, groetjes Bea.
BeantwoordenVerwijderenWat een enig plaatje heb je voor deze leuke zomerse kaart gebruikt.
BeantwoordenVerwijderenDankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
xxx Margreet
Heel leuk met dit gnoompje en leuk dat je aan de slag ging met onze sketch bij Cheerful Sketches ! Groetjes, Gina
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke fleurige zomerse kaart met de gnome!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy